Kreslení tužkou - (Drawing portraits by Pernak)

Amatérské kreslení portrétů tužkou. (texty jsou vytvořeny s částečnou pomocí wikipedia.org) Označené obrázky nahrané na můj blog uvolňuji pod licencí CC-BY-SA. Případné užití mi prosím jen oznamte na Pernak1@seznam.cz

sobota 14. prosince 2013

Myšlenkové mapy - Angličtina - Tázací zájmena

Tázací zájmena

U tázacích zájmen se taky snažím účelně propojit otázku s obrázkem a vysvětlujícím textem. Když řeknu WHO - tak první mě napadne doktor KDO - dr. WHO, HOW - Jak jsem poznal vaši matku, WHY - Proč běhám, WHEN - zde mě první napadlo Tell me when, WHERE - Kde domov můj, WHAT - populární What does the fox say?, WHICH - Kterou cestou se dát (rozcestník) a WHOSE - Čí boty. Pomáhá mi to propojit slovo s obrázkem a snadněji se to pamatuje. Každého asi napadne něco jiného (od názvu písničky, filmu postavy apd.)

Žádné komentáře: