Kreslení tužkou - (Drawing portraits by Pernak)

Amatérské kreslení portrétů tužkou. (texty jsou vytvořeny s částečnou pomocí wikipedia.org) Označené obrázky nahrané na můj blog uvolňuji pod licencí CC-BY-SA. Případné užití mi prosím jen oznamte na Pernak1@seznam.cz

neděle 9. března 2008

Kresba tužkou - Žena v monteře

Bolívijská žena

Obrázek, jenž jsem si vybral ke kresbě, znázorňuje kečuánskou ženu v monteře, což je ozdobná kožená helma nošená na hlavě. Údajně ke vzniku montery domorodce inspirovali špaňelští dobyvatelé se svými přilbicemi. Když jsem poprvé uviděl fotografii této domorodé ženy ihned jsem věděl, že ji budu kreslit. Prostě mě zaujala.
Kresba
K této kresbě jsem použil tvrdý papír Canson o formátu A4. Jinak technika a tužky jsou stejné, jako u předešlých dvou obrázků.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jE TO KRÁSA. NEMÁM SLOV.